onsdag 27. oktober 2010

Hjerteformet julekort


Hei og takk for sist! Det er en stund siden sist dere så noen DT kort fra meg her, men her kommer da et hjerteformet julekort, laget med saker fra F's T&T! 
Arkene er fra Papirdesign, og du finner dem i fysisk butikk! Englene er fra et klippeark fra Ladybug, og du finner dem her. Blonder og perlehjerte fra Kort og Godt. Tekststempelet er fra Norsk Stempelblad; et stempel jeg kjøpte hos Cesilie før jul i fjor, det ligger HER. Jeg har hatt glitterlim langs kanter på mønsterarket og på de hvite julestjerne-blomstene. Distress ink, Vintage Photo, langs papirkanter og på blomster.


Som mal til dette kortet har jeg brukt et hjerteformet perle-brett. (Man tager vad man haver!) Dere vet sånne brett i ulike former som barna "perler" med (legger rør-perler på) i barnehage og SFO, gjerne. :) Jeg tegner først rundt hjerteformen, på mønsterarket. Deretter bretter jeg 1 stk 12" x 12" kartong dobbelt, diagonalt. For denne hjerteformen er så stor, derfor går det med en hel, stor kartong. Jeg legger venstre rette side av mønsterark-hjertet kant i kant med bretten på kartongen. limer mønsterarket fast - og klipper rundt hjertet, i kartongen.

Da er jeg i gang med årets julekort! :) Ha en fin kveld! :)

Hege-Annie

1 kommentar:

-Sanna- sa...

Dette var jammen lekkert.
Lur mal du har brukt...