lørdag 13. november 2010

3 nye - julekort

Her kommer tre nye fra meg - jeg har fått holdt på med den koselige hobbyen min denne lørdagen! :D 
Jeg vet jeg la inn et nytt kort på morgenkvisten i dag, men orker ikke vente med å poste disse til i morgen. Det er så mye som skjer for tiden, likevel! Første kort er i litt nostalgisk, vintage stil. Utklippsbilde, ark fra Papirdesign, hjørnestempel fra Stempelglede og tekststempel fra et stempelsett fra Ladybug & Friends. 

Kort nummer to er noe á la samme stil - utklippsbilde også her. Juleark fra Papirdesign, tekststempel fra et stempelsett fra Kort og Godt. Div. blomster og pynt fra nettbutikken. Spellbinders dies er brukt for å ramme inn den stemplede teksten.

Det tredje julekortet har Nellie Snellen stempelmotiv, fargelagt med kritt og fiksert med fikseringsspray. Derfor er dette motivet dusere enn når man fargelegger med Promarkers. Også her er det brukt juleark fra Papirdesign. Div. blomsterpynt og bånd. Jeg brukte Spellbinders dies på og rundt motivet.

Ha en fin lørdagskveld - og fortsatt god helg! 
Ei kreativ helg ønskes dere som holder på med hobby! :)
-Hege-

1 kommentar:

-Sanna- sa...

Kjempefine kort.
De er så fine de "gamle" nissene.
Og den kua.... har jeg helt forelsket meg i !
Koselig at du ville følge bloggen min! :)