mandag 26. oktober 2009

Noen bestillinger på dåpskort,


Har laget noen dåpskort med blandt annet de nye dåps-stemplene fra Papirdesign. Jeg synes de tekstene er så flotte! Har også brukt av de nyeste arkene derfra, men siden jeg fikk flere bestillinger til samme barn, har jeg på dette kortet brukt et søtt ark fra Melissa Franses. Blomster fra Prima, og perlehjerter fra K&G.
Du finner det i nettbutikken om du er interessert ;)
Kommer med et nytt dåpskort i morgen :)
Ha en flott mandag!!
-Cesilie-

3 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Så flott dåpskort, Cesilie!
Så godt å se at du har tid til å hobbylere, innimellom alt det andre! *klem*

Stempelguri sa...

Har egentlig ikke tid :P ..så må slutte med bestillingskort dessverre..Men, der er jo mange som tar seg av den saken, hi, så ikke så farlig d da..bare sååå vanskelig å si nei.. :(
klem igjen ;)

Unknown sa...

Hei Cesilie!
Vil takkr for besøket i bloggen min, og hyggelige ord;)
Nå har jeg kost meg rundt på siden din her og sett på alle de flotte tingene du har laget. Legger meg til som følger hos deg, så jeg ikke går glipp av alt det flotte du lager:)
Ønsker deg en fin kveld!
Clemzy