fredag 4. desember 2009

Julepyntet vinflaskepose - Christmas decorated gift bag for a wine bottle

En juledekorert vinflaskepose denne gangen. Hva gir man til voksne mennesker som "har alt"?... En flaske vin er vel ingen dårlig idé?.. :) Så fremt personen(e) drikker vin da.. ;)

Alt jeg har brukt her, unntatt flaskeposen - som jeg fant i en lokal butikk, kommer fra nettbutikken til Cesilie Forsbakk: bånd, blonde og metallpynt fra Kort og Godt, vintage bilde fra klippeark designet av Gudrun Loennecken for Minnehjørnet AS, julestjerneblomst og glitrende, nydelig mønsterark (som jeg ikke husker produsentnavnet på..).

Jeg har brukt Spellbinders dies til hjertene. På baksiden er posen ikke dekorert, men har en hjertetag med blonde, en tag med hjerte lik hjertene på forsiden og størrelsen på det øverste. :)

Here's a wine bottle gift bag for Christmas. DT work for Forsbakk's Ting & Tang. Everything except the bag itself (I found it in a local shop), can be found in Cesilie Forsbakk's web shop! :)


God fredag! Ha ei riktig god helg! :)

Happy Friday! Have a good weekend! :)

1 kommentar:

Stempelguri sa...

Kjempeflott vin-pose!!!(de vintage-bildene kan brukes til det meste, hi) Ja, vin er et kjempegodt alternativer til de/vi som har det meste :) Blir nok noen sånne fra meg også i år. Ha en flott helg, Klem, Cesilie :)