fredag 7. november 2008

BlogCandy,

Ja, alt dette kan bli ditt!! "Willow with lantern", rødt silkebånd, juleblomster fra Kaisercraft, litt dombjeller & kanelstenger, og helt bakerst glitterark som er så fint å bruke som panel eller punche ut pynt i. Alt du trenger å gjøre er å legge en liten kommentar under dette innlegget, og legge en link til bloggen min på bloggen din :o) Vinneren trekker jeg søndag 16. november! (frist kl 21!! )
Kunne du tenke deg å være gjestedesigner for butikken min? Skriv en kommentar under her da vel, eller send meg en e-post (adresse i margen til høyre), og jeg velger ut noen som får tilsendt en liten pakke med greier, og får kortet publisert her på bloggen :o)

102 kommentarer:

T's Creations sa...

Heisan,
Så koselig med "blog candy". Har selvfølgelig lagt det ut i bloggen min. :)
Og jeg lager gjerne kort for deg. :)

Aina sa...

ja, klart jeg vil være med på trekning! Legger ut link i bloggen min med en gang

.: The Arctic Booklover :. sa...

Har link til bloggen din jeg også..

Camilla sa...

Kjempespennede Candy Cesilie!! Jeg har skrevet litt om den i bloggen, og linket!:)
Ha en flott helg!!
Klem, Camilla.

Linanna DESIGNS sa...

What beautiful blog candy. I will link you to my blog. Linda x

b1te sa...

Nå har jeg lagt candyen i bloggen min ;-)

Hege-Annie Simonsen sa...

Heisann! Jeg vil gjerne være med på blog candyen din - og jeg lager mer enn gjerne et kort for deg om du vil det. :o)

Iler inn i bloggen min og legger en link til deg og candyen din! :o) God lørdag!

idaws sa...

Flott blog candy. vil gjerne være med på den :)

Line sa...

Heisann! Flott blog candy du har!
Har skrevet litt om den i bloggen min og linket til deg:) Du ligger også i blogglista mi;)
Hadde vært kjempespennende å være gjestedesigner så det er bare å si ifra! :D
Her er min blogg

Ha en strålende lørdag!
Klem, Line

Lena Katrine sa...

Flott blogg-candy!
Jeg har linket deg opp i bloggen min her!

Guro`s hobbyblogg sa...

Hei!
Da har jeg lagt bloggen din i min (nokså nye) blogg! Er ikke rare greiene enda, men håper på at det skal komme mer(i min altså) ;)

Julie sa...

Hi I have linked to your blogg through camilla and just love the way you create such beautiful pieces.
I am sorry I do not speak Norweigan to translate this for you and I could not read any text on you blogg page, but the pictures speak for themselves.
U would love to be entered for your blogg candy as I have only recently started card making and am totally addicted and have never seen these stamps before.

Keep giving us inspiration

hugs
Julie

Anonym sa...

Vill gärna vara med i denna utlottning, och vilka underbara kort du gör....

Jag skulle kunna tänka mig att köra kort för dig, om du gillar det du ser förstås, välkommen in på min blogg!

//Malin

Julie sa...

Oops I forgot to add the link to my previous post.

Here it is!
http://scattycat69.blogspot.com/

Hugs
Julie
x

Bente sa...

Hei! Flott candy, WOJ stemplene er bare helt nydelige!! Har lagt link på bloggen min.

Turid Mari sa...

Herlig blog candy!! :D Ska linke inne hos mæ!

Hadde vært vældi gøy å kunne være gjestedesigner, så æ vil gjerne være me i trekninga!

Ønske dæ ei fin helg!
Klem fra Turid Mari

Renata van Miltenburg sa...

Thanks a lot for the chance to win this gorgeaus stamp!! Loved going through your blog.

With love frome Holland!

Renata

p.s. Have you seen my blogcandy too?

Bekkesverden sa...

Perfekt:) Liker så godt blogcandyen din! Har linket det;)

Andrea sa...

Hi Cecilie, great candy. Thanks for the chance to win. I post it on my blog.
Hugs, Andrea

Christel (scrappeberta) sa...

Nydelig blogcandy! den som vinner den e kjempeheldig! Utrolig masse flott i bloggen din, tusen takk for titten og for at æ får være me i trekninga :D

Æ kunne godt tenkt mæ å være gjestedesigner hos dæ :D

Bente sa...

For en flott Blog Candy. Jeg har linket til deg og vil gjerne være med.

Moni sa...

Gorgeous blog candy, i linked you on my blog! Thanks for the chance to win! Hugs, Moni

Francesca sa...

wow, that's a great candy!!

Francesca
francy76scc@gmail.com

Julia sa...

Så utrolig flott "godis" jeg har muligheten til å vinne :-)
Jeg har laget et innlegg i bloggen min.

Ta gjerne en titt for å se om du liker det jeg lager, kunne godt tenkt meg å lage kort for deg!

Kim sa...

Oh my goodness you have GREAT candy to give away! I would love to win this WOJ stamp as I do not have her in my collection yet! :) I was informed of your wonderful candy through Camilla! Thanks again for the chance to win!
hugs~ Kim

Desirée sa...

Hei hei!

Da har jeg linket til den fine blog candyen din!

Jeg kan også tenke meg å være gjestedesigner for deg, det hadde vært koselig! Så ta gjerne en liten titt i bloggen min!

Hilsen Desiree

Meretekj sa...

Kjempefin bloggcandy!
Har skrevet om deg i bloggen min

eba sa...

Åh, disse stemplene er så flotte! Og så flott at WoJ stemplene selges i Norge! Det visste jeg ikke før i dag! Jeg skal legge butikken din til listen min i bloggen. Candyen har jeg lagt til i over blogglisten min.
Wish me luck! ;)

Wildärtan sa...

Vilken fin blog candy Cesilie! Jag länkar till dig från min blogg. Finner du nog inspiration där så skulle jag gärna vara gästdesigner här:-)

Kram,
Emilie

❤ Kaia sa...

Hei på deg.
Blog candy vil vi være med på vett du. Linker til deg i bloggen min.
Ha en fin kveld :o)

Jackie sa...

Takk deg for sjansen til å vinne dene fabelaktige bloggene sukkertøyene, jeg har ikke ennå vært heldig nok kunne kjøpe noe WOJ frimerker... men de er definately på min ønskeliste. Vil dra og vil tilføye et ledd til min blogg. Trodde jeg ville gjøre deg curtesy av å forsøke til å oversette fra Engelsk til NORDMANN, som du har gjort det samme for oss Engelsk. (Ingen som jeg taler Nordmann) ikke LOL.
I do hope that the translation is ok.

Pam's Pride sa...

Awesome candy! Linking you up to my blog!

Ginny sa...

great blog...great candy...left a post on sidebar of my blog :0)

http://my5bratzcreations.blogspot.com/

Sena sa...

Sweet candy! I love it! Blogged about it - http://senalovescandy.blogspot.com/2008/11/candy.html
Thank you for the chance!
sena.sagani[at]gmail[dot]com

mia.t sa...

What a great blogcandy, I would love to have that stamp in my collection. I will put a link in my blog immediately and would also love the chance to be one of your guest-designers.
Welcome to my blog!
Mia

Marie sa...

Delightfully blog candy! I would be more than happy to be the mother of the lovely stamp. Link to this page will be posted on my blog and I would not mind being a guest designer in you.

Anonym sa...

Oi=) For en flott blog candy=) Pleier aldri og vinne noenting, men er optimist og joiner det meste=) Dette hadde vært gøy og vunnet!:) Og jeg kunne veeeeldig gjerne tenke meg og være gjestedesigner;) hihi..:) Klem fra Cathrine<3

Inger Marie sa...

For en urtrolig flott blogcandy du gir bort :)
Fikk skikkelig julestemning her!!
Så mye fint du lager, måtte jo ta en titt her i bloggen din.
Ha en super fin søndag!!
Klem fra Inger Marie

Anonym sa...

Otroligt fina kort du gör! Ven inspiration du ger! =) Klart jag vill vara med på en utlottning, kanske blir jag den lyckliga vinnaren! En länk till dig finns självklart i min blogg!

Ha det gott, kram

www.mysmumlan.blogspot.com

Else Slipsager Petersen sa...

What a great blog candy, would love to winn that stamp

http://slipsager.blogspot.com/2008/11/blog-candies.html

Kat! sa...

Såklart jag vill ta chansen....

Jezz79 sa...

Hej! Vilket fint bloggodis,självklart vill jag va med och vinna. Lämnar en länk i min blogg:-)

Hannoa sa...

Hej!

Jag länkar till din blogg i min. Är gärna gästdesigner! Skulle va så kul

Ha det gott!!

Ingrid sa...

Flott blog candy! Jeg er gjerne med på denne ;) Jeg har linket til deg i bloggen min.

Og jeg lager gjerne kort for deg ;)

Unni sa...

Heia....
Kjekt me blog candy, vil eg gjerne være me på.. SÅ selvfølgelig vil eg lage kort for deg. Du har mye fint i butikken din og bloggen :)

Klem Unni

Caroline Adelsson sa...

Jag vill gärna delta i utlottningen och har även tipsat om det i min blogg.
Jag skulle gärna göra lite gäst-DT kort :)

Beccas Pysselparadis sa...

Hejsan, Oj vad fint "blog candy" stämpeln är underbar! Hoppas!!

Anneli sa...

hej, jag är gärna med i utlottningen! Du gör så fina saker!

kram Anneli

NOa sa...

Hello! I from Russia.
Great candy, thanks!!!
Have linked you of my blog, welcome!

Unknown sa...

Oj vilket fint Blogg-Candy....jag tar en lott och hoppas på tur.

Lånkar hit från min sida!

Mvh Nilla/Jajisses

Kos med papir og saks sa...

fantastic blogcandy. I have write about the blogcandy on my blog

I would love to create cards for you.

Alice sa...

Hi! I do not speak your language, but I like your works! Can I partecipate to your blog candy anyway? I have a blog candy too if you want! I will link yours at my blog, under the section "blog candy".
Ciao!
Alice

Toneloni * Tonje sa...

Hei

Lekker blogg du har. Du lager masse flott. Tusen takk for muligheten til å vinne den fine bloggcandyen din.

Jeg vil også gjerne lage kort for deg hvis muligheten byr seg

Ha en fin dag
Tonje
Http://cardsbytoneloni.blogspot.com

Villeosagamamman sa...

Hej! Jag tar mig gärna en lott! Och jag kan tänka mig att vara DT också.

kram, Katrin

ribenaruby sa...

Hi, new to your blog and love all the fantastic creations. The images are so beautiful. Thanks for offering this yummy candy. Link and post is on my blog.

me sa...

Great candy.
Thanks for giving the chance to win it
Posted about it in my blog http://catstitching.blogspot.com/

EvaD sa...

Så flott blog candy :) Jeg har lagt til en link på min blogg :)

EvaD's verden

Hvis du ønsker hjelp, kan jeg godt stille meg til disposisjon for å lage kort for deg :)

-Eva-

Irene sa...

Koselig med blog-candy. jeg vil gjerne være med i trekningen :-)

Ingunn sa...

Herlig blog candy! Har linket til deg i bloggen min, og vil selvfølgelig være med på denne trekningen! Spennende!

mellem sa...

Virker så srtig med slike blogcandyer. Har akkurat fått meg blogg, men har ikke fått så mye innhold i den enda, men skal poste en link til din side :-)

crazyknutselgek sa...

wauw wat a great blogcandy.

i linked your blog

Hege-Annie Simonsen sa...

Jeg har noe til deg i bloggen min! I love your blog! :)

Gitte Ottosen sa...

jeg har da selvfølgelig lagt et link ud på min blog.

Lauren sa...

I have linked you on my blog, great candy. xxx

Regina sa...

Thanks for offering up such wonderful blog candy its so generous of you!
You have a beautiful blog and I just enjoyed going through your blog! Thanks for all the inspirations!!!!
I have added a link on my sidebar.
Greetings Regina from Germany

Unknown sa...

Super nice candie you got here!
*crossing my fingers really hard!*
Now ive linked to you: http://neliz.se/?p=749

Hugs, Daniela/Neliz (www.neliz.se)

jane sa...

please send your blogcandy to denmark.. 8)

Kjersti1982 sa...

Nydelig Blogg-candy! Legger selvsagt ut link med en gang

Veronica sa...

Kjempeflott bloggcandy:) Denne blir jeg gjerne med i trekninga på! Jeg har linket fra min blogg:)
Jeg lager gjerne kort for deg også! Så hvis du liker hva jeg har lagt ut på bloggen, så si gjerne ig\fra:)

Gry-Heidi sa...

Wow, dette var en blog candy med mye snacks i :)
Og jeg ville blitt kjempeglad for å få være gjestedesigner hos deg:)

Iler og legger ut link om candy'en din i bloggen min!

Anonym sa...

I have a link on my blog here http://kristasstampinkorner.blogspot.com/2008/11/blog-candy_11.html for you. This is a very generous blog candy thanks for the opportunity.

Krista

Sol sa...

Hvem vil vel ikke det! Klart jeg vil være med i trekningen! Count me in! Legger en liten link til deg i bloggen min!

Iulia sa...

hi..i'm an italian girl and i love visit your blog..can I participate at your candy?i posted your link here
http://nonsoloxstitch.blogspot.com/2008/11/regalo-per-il-bfc.html
nice to meet you..Iulia

Anonym sa...

hi! I want to participate?
I link you to my blog!!!!!!!
http://scrapasos.spaces.live.com

kc_froglady sa...

Happy Day! I listed your info on my blog also you can see it here!

Aud Kirsten sa...

Flott blog candy, klart jeg vil være med:0)

Kunne godt tenke meg å være gjestedesigner for deg.

Camilla sa...

Å, så fin blogcandy! Det stempelet er kjempefint:)Det kommer en link til deg hos meg. Prøver meg gjerne som gjestedesigner hos deg også;)

Camilla

Eva Helen sa...

Heisan.Ta en titt på bloggen min og hvis du liker det du ser,så stiller jeg gjerne opp.
Håper jeg vinnner candy.

Bridgett Owens sa...

I love the blog candy! I am leaving a link to your blog from mine!

Heidi sa...

I just found your blog through a path around claudia. Your stuff is beautiful.
I will put a post on my blog with link

Fior di Mela sa...

i leave my comment i hope to win...
FIORDIMELA

Winxy Escapes sa...

beutiful site! and I am linking to my blog at winxyescapes.blogspot.com

AbcHobby.it sa...

hi,
lovely blog candy!!
I've add a link to you here
http://abc-hobby.blogspot.com/

Stjernebarna sa...

så flott en blog candy.klart jeg vil være med på denne...vært koslig å vinne..linket til deg i bloggen min:-)

Anna Banana sa...

Thanks for offering the wonderful Blog Candy!
I have left a link on my blog as well!
Anna

http://annabananacreations.blogspot.com/2008/11/blog-candy_13.html

Rosette sa...

Wow, lovely candt. Thanks for the chance to win, will link you in my sidebar! :)

Anonym sa...

lovely hun have linked you up and entered you into my candy xxx

Mephisto sa...

Hi,
Your Cards are so beautiful!
I have posted Your Candy by me:

Here

Greetings
Dominique
from germany

Natalia sa...

Hi
Wow thats very nice candy:)
Thanks for the chance to win,
Congratulations:)
Greetings and hugs from Poland

You have got very pretty blog

Cynde sa...

What a beautiful blog you have, Thank you so much for the chance to win your blog candy.

Lainy's Little Blog sa...

Great blog candy. I'm off to post a link on my blog now. Hugs, Lainy xx

Cathy sa...

Wow ! lovely candy ...Congrats on your hits, i have added you to my blog.

http://aliitlebitofheaven.blogspot.com/


Hugs Cathy

Marthe sa...

Hei! Kjempefin blogcandy! Det stempelet der er jo såå nydelig.

Jeg lager gjerne kort for deg om du finner noe du liker:-)

Heike's Creativeplace sa...

Wow, Cecilie what a great candy. Thanks for the chance to win.
I link you on my blog.......

Hugs
Heike

gila sa...

Hallo,
was für ein tolleg und was für ein schönes candy, hab dich gern verlinkt bei mir.
lg gila

Katarina sa...

Självklart vill jag vara med som gästdesigner! Kolla in min blogg och se om du gillar vad jag gör. Hoppas på en överraskning i brevlådan :)

Jag har också skrivit om din candy på bloggen:

kamadesign

/Katarina

Ann Hedvig sa...

Så flott blog candy.

Nydelige kort du har laget nedenfor her <3

Lilla Pyssel Inger sa...

Hei på deg:) Å for en fin hjemme side så kjekt og finne fram til deg!
Fant deg gjenom Malin sin blogg. Jeg er fra Stavanger men har siden 1990 värt bosatt i Sverige men er ofte hjemme og hilser på venner, familje og slekt. Har en egen blogg der jeg viser opp de saker som blir tilvirket ta gjerne en titt om du har lust eller tid. Å väre gjestdesigner skulle väre KJEMPEKJEKT så det er klart att jeg vill väre med:) Jeg legger opp en lenke på min blogg på en gang.
Ha en riktig fin söndag och ha det så bra, hilsen fra lille Inger
Min blogg adresse er:
http://scrappingmedinger.blogg.se

Nina sa...

Åh vad mycket fina kort du gör! Hit kommer jag att återvända!
Såg på Ingers blogg att du hade bloggcandy och den där stämpeln var jag jättenära att beställa idag... den är så fin!
Hoppas man har tur och vinner den istället...
kram och trevlig söndag! Nina

Kjerstin sa...

Så koselig! :D Linken er laget! Skal følge med på bloggen din!

Alva & Axel sa...

Fin blogcandy :) Nu får man bara hoppas på tur då?

Tack :)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.