fredag 7. november 2008

NYHET: Whiff of Joy stamps,

Ja, måtte bare utvide stempelreportoaret i butikken ekstra da dette sveitsiske stempelfirmaet dukket opp med de nydeligste stempel. Dette motivet heter "ChristmasAngel" og er rett og slett nydelig! Den og flere kommer i nettbutikken i dag, og følg med, her kommer en liten BloggCandy senere i dag med bla et av disse stemplene! Håper dere liker dem like godt som jeg :o)
"Juleklemmer" er nytt stempel fra Papirdesign. En av mine julefavoritter i år!!
-jada, jeg er svak for stempel, men så er det bra moro også da?? :D
(sjekk den fine rimfrosten på benken der jeg tok bildene!! Ikke mye pynt som kan konkurere med naturen selv!)
*
Can you tell I took the pictures of the cards outside? The frost on on the bench and berries are a reminder of christmas, i think. And the sun made the colors so "soft".
Virkelig en juleEngel! Sjekk det nydelige ansiktet!! Jeg har stemplet med StazOn, timber brown, og pyntet med brunt glitterlim. De matcher hverandre godt, og tar du en liten dæsj midt i øyet, får hun et fint glimt i dem!!
*
Look at the glimpse in here eyes, can you tell there's a dash of glitterglue in them? :-)
I used StazOn, timber brown, when I stamped her, and then a little drop of Stickles Cinnamon to make her eyes light up.

Ikke dombjelle denne gangen, men en annen type bjelle i messing. Julefin den også,
synes jeg da :)

Et av de mange nydelige julestemplene fra Papirdesign i år!!
Vakre, ikke sant??

2 kommentarer:

mia.t sa...

So lovely! I like the colouring of the angel and all the beautiful details on this card.

//mia.t

Tindaloo sa...

Vakkert kort! Nydelige detaljer :)shono