mandag 8. juni 2009

Endelig; de flotte Whiff-stemplene..

..med herlige sommermotiv :O)

Jeg er "solgt", men så er jeg jo fryktelig glad i stempel da, hi ;)

-Masse flotte motiv, og liker du fargelegging, Ja da er dette noe for deg!

Jeg bruker mye LePlume aquarell-tusjer for fargelegging, og du finner mange av fargene under "fargelegging" i nettbutikken :)

Jeg har også fått påfyll av noen utsolgte motiv fra forrige gang, så ta en titt i nettbutikken:

http://www.forsbakkstingogtang.no/, så kanskje du finner en favoritt du også!

Jeg måtte bare lage et kort med en gang jeg fikk dem, og her ser dere resultatet. Jeg har brukt

"Willow with large hat", og mønsterarkene og klistermerkene er fra "doodlebug design", og jeg skal legge dem ut i nettbutikken så snart jeg kan!
Stemplene (både nye og gamle) ligger nederst i produktlisten under "Whiff of Joy" i nettbutikken, og jeg jobber med å legge ut prisene også ;) Fikk det så travelt at jeg la dem ut før jeg hadde fått prisene, he, he.



Her kommer flere kort med disse flotte stemplene framover..og en bloggcandy er også på vei ;)

-Cesilie-

3 kommentarer:

Camilla sa...

Nydelig kort Cesilie! Så fargerikt og sommerlig:)
Klem, Camilla.

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempeflott kort - så friskt og herlig i fargene! :) Søte disse stemplene. Klem, Hege

b1te sa...

Oi oi oi!! For et nydelig kort! :)
Må snart komme en tur å kikke på nyhetene kjenner jeg! *klem*