mandag 15. juni 2009

Scrapping 8x8,

Jada, Stempelguri scrapper også, hi. Dessverre ikke så ofte, for jeg bruker fryktelig lang tid på å bestemme meg for design ol, så derfor starter jeg ofte på en side, men kan bruke laaang tid før jeg vet hvordan den skal bli til slutt ;)
Her har jeg brukt av de flotte 17.Mai arkene fra Papirdesign..både det røde og det hvite! Bildet er fra 2002, og viser min eldste datter og min mamma :O)
Perleswirler fra Prima er en av mine favoritter :) Hjertepin'en er fra "I Do"-serien til MM. Arkene er fra en annen av mine favoritt-produsenter; Papirdesign i Bodø :O) Blomsten er Mulberry :) Du finner det meste i nettbutikken :)
-Cesilie-

1 kommentar:

Hege-Annie Simonsen sa...

Åå, så flott denne er! Alle detaljene; perleswirler, blomstene og de søte nålene er så fine!! Nydelig bilde da!! Kjempeflotte ark til temaet! :)

Minner meg selv stadig på at jeg SKAL begynne å scrappe bilder, jeg også! Aner ikke helt når det blir, jeg.. Men det får komme, når det kommer. :)