lørdag 13. mars 2010

Mer konfirmasjon og Whiff of Joy

 Kort med ett av de nye WOJ stemplene :) Har brukt roser fra Storyteller, som i utgangspunktet var hvite, de har fått en omgang med Glimmermist(Coffee shop).Bling fra Prima og matchende pyntebær fra K&G. Silkebånd og charms fra butikken :)
 Guttekort syns jeg er vrient å lage......men her har jeg gjort et forsøk......stempelet fra WOJ, papir fra Papirdesign, roser fra Storyteller, bling fra Prima, stempelet er fra K.hobby. Bladene har jeg puncha ut i Bazill med bladpunch fra EK. I tillegg har jeg brukt en punch fra Fiskars( kanten på den blåe bazillen)
Takk for titten!
Klem fra Bente

4 kommentarer:

Anette sa...

Nydelige konfirmantkort du har laget! Herlige farger og flott pyntet!
Masse fint å se i bloggen din - takk for titten!
Klem fra Anette Candy i bloggen min

Stempelguri sa...

Ja, kjempeflotte kort altså :) Nydelige farger i det jentekortet!! Trenger ikke være rosa for å være jentete, ikke sant?? Synes han gutten er så fin..blir nok brukt til en god del konfirmant-kort i år vil jeg tro..
(får snart inn litt flere "guttete" ark) :D Takk for lånet B1te!! Klem, C

Karialov sa...

utrolig flotte konfirmasjonskort. :D :D absolutt en konfirmant verdig. :D
klem fra Karianne.

Hege-Annie Simonsen sa...

Så fine konfirmantkort, Bente! :)
Ønsker dere ei super - og solfylt - uke! Klemmer, Hege