torsdag 25. mars 2010

Nå nærmer det seg..

påskeferie..i alle fall for de som går på skolen ;) Mine barn gleder seg, så nå håper vi på nydelig vær og deilig påskefølese.. Og hva er vel bedre enn et koselig påskekort da?
Barbro har laget et kjempekoselig påskekort som jeg har fått lov å låne! Motivet er fra Whipper snapper, teksten fra kh-design, det gule mønsterarket er fra Papirdesign, og ellers har hun kost seg med blomster og annen søt pynt.
Flott, ikke sant??

Du finner det meste i nettbutikken

Tusen takk for lånet Barbro, gleder meg til å se mere fra deg!!
*
Til alle som tar ferie nå, ønsker jeg riktig GOD PÅSKE, 
og til de som ennå må jobbe litt sånn som jeg ;) så kommer det flere innlegg her inne iløpet av påsken, så velkommen tilbake :)
-Cesilie-

2 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Dette var et nydelig påske kort!
Masse lekker pynt og så søtt stempel:-)

Ha en fin dag og riktig god påske!
Klem Laila.

Hege-Annie Simonsen sa...

Så koselig kort! :))
God helg - og God Påske, sånn etterhvert! :) Klemmer, Hege