fredag 2. april 2010

Dekorert påskeegg i vintage stil og et påskekort




Jeg har dekorert et påskeegg i vintage stil, med flotte blonder, smalt organzabånd, en liten papirrose og perler.
Det søte vintagebildet har jeg funnet på nett, men du finner også slike nydelige i nettbutikken. :)


Papp-egget måler ca. 16 cm og er malt med to strøk hvit Gesso, før jeg hadde litt Cats Eye i tre ulike farger på: "Sky Gray", "Dune" og "Gold". Deretter limte jeg på bilde, blonder og pynt. Fjæren er dekor fra en av mine pynteputer. :)


Så, et påskekort. Jeg synes dette arket fra Papirdesign er så flott til påskekort! 


Baksiden med mitt personlige stempel. Jeg har brukt samme ark som på forsiden. Jeg brukte også litt av papirstrimmelen nederst på arket. Syntes det ble litt morsomt. :)

Ha en fortsatt GOD PÅSKE! :)

Klem, Hege

1 kommentar:

Stempelguri sa...

Åh, så lekkert, begge deler :) Nydelig påske-egg!! Og det er så sant, så sant, de arkene fra Papirdesign er kjempeflotte til påske, men også vår-kort generelt..blir jo en del gratulasjonskort i denne årstiden også :D
Håper du koser deg i påske Hege! Vi kan sannelig ikke klage her hos oss i alle fall..har vært ute i nesten hele dag, DEILIG! Klem, Cesilie
Ps, takk for lånet :)