søndag 23. mai 2010

BlomsterGuri ;-)

Ja, lurer på om jeg må bytte navn snart ;) hihi.. Jeg bare elsker blomster..sliter skikkelig hvis jeg ikke kan pynte med blomster på kort og LO'er.. Og når det nå ser ut som den nye NETTBUTIKKEN er friskmeldt, så kan jeg endelig vise dere de NYE BLOMSTENE jeg har fått inn :) Jeg legger dem inn akkurat NÅ!! Det er så masse lekkert, i alle fall hvis du liker blomster! Her har jeg laget et kort til en god venninne, og jeg har brukt et gaaamelt mønsterark, men stempelet er nytt, fra Storyteller, og blomstene selger jeg løst, så de kan du titte på her.


Her ser dere hvordan man kan kombinere de forskjellige blomstene. Her har jeg brukt "bling" i midten, men du kan også bruke forskjellig metallpynt, perler eller småroser. Jeg kommer med masse forskjellige eksempler de neste dagene..altså mere blomster på Stempelguri, juhu :D
Håper dere har en fin søndag!!
-Cesilie-

PS; liker DU blomster?? ;)

5 kommentarer:

Guri sa...

Klart eg liker blomster. Og så likte eg så godt navnet på bloggen. Den må inn på blogglista mi :)

Pinklady 68 sa...

Nydelig blomsterkort som venninna di skal få:-) Lekre farger!!

Ha en fortsatt fin pinsehelg! Klem Laila.

Sissen sa...

For et nydelig kort :)

❤ Kaia sa...

Nydelig kort.
Må visst legge deg til i blogglista mi. Masse fint å se på her....
Klem fra Kaia

Hege-Annie Simonsen sa...

Nydelig kort, Cesilie! herlig flotte blomster!! Godt nettutikken er friskmeldt nå da! :D
Ha en fin 2. pinsedag! *klem*