søndag 16. mai 2010

Konfirmasjonskort i rosa/lime,



Jeg pleier egentlig ikke ta imot bestillinger på kort fordi jeg har egentlig ikke tid til det, men av og til når folk i den nære "sfære" spør, så klarer jeg ikke si nei ;) Flere som har det sånn? hi..
Søsteren min er tante til ei jente som konfirmeres i dag, og jeg har laget kort til henne fra "tante", foreldre og besteforeldre. Ikke så enkelt å lage kort, når man får visse kriterier å gå etter, farger ol, men jeg har da gjort et forsøk ;) Alle kortene skulle ha navn og dato på, og ikke være for søte. Dette kortet skulle være i "bordpyntefargene" altså skarp rosa, lime og sølv. Tippet at søte fargelagte motiver kanskje ikke var noe for denne jenta, så har satset på en litt mer "voksen" stil. Håper det falt i smak..men som en venninne av meg sier, det er vel mest innholdet "de" er interessert i, hihi.
*
-Ark fra Melissa Frances, bling fra Prima, metallpynt og pyntebær fra K&G, og blomster fra egen "linje". Håper å få ut på nettbutikken alle de flotte blomstene jeg har fått i det siste...bare elsker blomster :-)
Ha en flott 16.mai kveld!!
-Cesilie-

1 kommentar:

Pinklady 68 sa...

Moro å få bestilling på kort:-)
Det ble et nydelig konfirmasjonskort! Lekre farger og flott dies du har brukt.
Melissa Frances mønster ark er så fine.

Ha en fin 17 mai! Klem Laila.