fredag 7. mai 2010

Vinneren av candyen :)



Ja, da kan jeg endelig annonsere vinneren!

Jeg må bare beklage at jeg er en dag for sein med å utnevne en vinner i BloggCandyen min!

Vi driver en ganske stor sauegård, mannen min og jeg, og nå i Mai får vi mange hundre små lam i fjøsen, så derfor er jeg ikke "helt med", hehe, her jobbes det døgnet rundt og dagene går mer eller mindre i ett ;)

Men, altså vinneren er:

*
*
*
*
*
*
*
http://sjeroks.blogspot.com/

Gratulerer!! Send meg navn og adressen din, så sender jeg candyen!

Ha en riktig god helg alle sammen!!

-Cesilie-

3 kommentarer:

Helle sa...

Hei Cesilie
Må få gratulere deg som "bestemor" og gratulasjoner går også til vinneren !
God fortsettelse !
Snakkes
Klem-Helle-

sjeroks sa...

hå, så fantastisk:D Jeg hadde aldri trodd jeg skulle vinne:D

Adressen min er
Siri pettersen
Hestvikveien 19 a
9411 Harstad

Weee, jeg gleder meg til pakke i posten:D

Hege-Annie Simonsen sa...

Gratulerer, Siri!
Så søøte lam, Cesi!:)
God helg!