mandag 18. mai 2009

Et par bestillingskort,

Jeg har brukt de flotte arkene fra Papirdesign, med konfirmant-tekst på :)
Flere som synes guttekort er vanskelige???
Jeg får meg ikke til å bruke sånne søte fargelegging-stempel til gutte-konfirmanter, eller masse blomster..noen som har erfaring med hva gutta syns om slikt? Kanskje jeg er feig, he, he

Kartongen ser sort ut, men den heter arctic, og er blå, og jeg synes den passer så godt med Papirdesign-arkene!
Detaljene synes dårlig her..har brukt en del crystal laquer (diamond glaze), for å piffe litt opp :)
-Cesilie-


2 kommentarer:

b1te sa...

Skal si du er produktiv! Flotte kort! Du er råflink med motiver som stöver ned hos meg :-) *klem*

Nancy sa...

Hei, og takk for koselig besøk hos meg:O)
Jeg har lurt nedover bloggen din, å her er det kjempe mye flott!!!
Nydelige disse site konfirmasjonskortene dine også.
Klem, Nancy.