onsdag 20. mai 2009

Til brudeparet,

Her har jeg brukt av de nye "Til brudeparet" stemplene fra Stempelglede. Kjempeflotte var de, og her har jeg brukt dem sammen med et av de nye arkene fra MM's bryllups-serie "I Do". Arket har swirler med perle-glans, og er skikkelig nydelig! Jeg har brukt Bling-kartong fra Bazzill, den har også en flott glans som passer godt til slike anledninger :)
Tre lag med utstansede "Labels one" fra Spellbinders er så fint sammen, synes jeg..Den bakerste synes dessverre ikke så godt på bildet her :-(
Båndet og hjerte-pins er også fra "I Do"

-Cesilie-

2 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Lekre bryllupskort! :)
Ønsker deg en fin Kr. Himmelfartsdag - det er jo fridager her de to neste dagene og jeg håper været holder seg like solstrålende bra som det har vært i det siste! I dag har jeg blitt solbrent...

Håper det går bare bra i lamminga på gården! :) Ha en riktig fin dag videre!

b1te sa...

Dette kortet er sååå nydelig! Mye finere i virkeligheten!!:-)