fredag 22. mai 2009

Vintage,

Ja, jeg er ei ekte stempelguri, men akkurat nå er jeg litt hekta på gamle vintage motiver <3
Små bilder jeg skriver ut fra nettet, eller klipper ut av blokker eller ark, med sånne søte motiv :)
(jeg har en del i nettbutikken, de er fra Crafty Secrets, og heter "Heartwarming Vintage" såå søte ;) Dette kortet blir nok brukt til en av døtrene min som snart har busjdag :O)
Jeg har brukt ferdig kuttet Bazzillark, med scallopkant. Kjempekjekke og søte!
"Varme gratulasjoner"stemplet er fra Stempelglede.
Sommerfuglen er kuttet med sommerfugl-punch, medium størrelse.
(ligger under nyheter;) og så har jeg malt den med cracklepaint, og svertet litt med "vintage photo", en av min favorittputer av distress ink.

Se så søt liten jente :)

De rosa blingswirlene er fra Basic Grey, og er nyheter derfra :)
Blomstene er retropunch, medium og small.
Ha en flott helg!!
-Cesilie-

2 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Nydelig og kjempesøtt kort, Cesilie!! Virkelig lekkert!!

b1te sa...

Nydelig!! Terningkast6! God helg til deg!*klem*