tirsdag 19. mai 2009

To grå konfirmasjonskort,

Her har jeg stemplet på sølvark, vet ikke om det synes? Som før sagt, gutte-konfirmanter er ikke min favoritt når det kommer til kortlaging, rett og slett fordi jeg synes det er vanskelig å finne motiv og pynt..men..men..Så får man et par bestillinger, og klarer ikke å si nei, og så må man til igjen, he, he. Stempelmotivene jeg har brukt, er kjente og kjære K&G motiv. Blomstene er nye, og av en Mulberrypose med sort/hvite blomster, de ligger under nyheter. Bladene er "fern" punch, og så har jeg brukt av de nye fotballarkene :o)
Akkurat nå holder jeg på med jente-konfirmantkort! Da blir det endelig litt fargelegging og pynt og stæsj..Min eldste datter blir 9. om noen dager også, og da er det gode muligheter for litt rosa og dill/dall også ;)..så følg med, det kommer mer her etterhvert ;)

3 kommentarer:

Camilla sa...

Knallstilige konf.kort!!:)
Lekker pyntet, og likevel guttete:)
Klem, Camilla.

b1te sa...

Du skulle hatt ferie hele året, for her ramler det inn det ene lekre kortet etter det andre!:-) Kjempefine guttekort! *klem*

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempeflotte kort, Cesilie! Liker dem kjempegodt. Passende farger og pynt, og de stempelmotivene er såå flotte! :)

Må si meg enig med Bente, over her: MYE lekkert du har laget i det siste!! :))) Klem fra meg