søndag 24. januar 2010

Litt av Nyhetene,


Fikk bestilling på et kort fra min søster, og måtte mekke sammen et kort i full fart..og da kunne jeg jo samtidig kose meg med litt av nyhetene jeg nettopp fikk inn i butikken, hi. Likte godt dette arket fra Melissa Frances. Ikke så enkelt alltid å finne et nøytralt ark, som skal passe med vintage-motiv. Arket ser ensfarget ut, men det er et fint og delikat bladmønster i det. Metallpynten i kobber passer flott med brunfargene i vintage-stilen, synes jeg. Glinsingen i kartongen kommer fra Bazzill's bling-kartong. 

Nydelige disse nye metallpyntene, og disse som ikke er så store, passer jo flott inni Prima-blomstene :) Likte også "pyntebærene" som jeg nettopp fikk inn..fyller opp der det liksom mangler noe, ikke sant?


Så nydelig bilde av en liten frøken..elsker sånne vintage-motiver!!

Ha en flott uke :)
-Cesilie-

4 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Det var et flott kort!
Hilsen Fredrikke :o)

Gry-Heidi sa...

Så lekkert *sukk* ! De pyntebærene var utrolig flotte!!

Klem, Gry-Heidi :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlig kort. Lekkert, rett og slett!
Ha ei god uke!! :)
*klem*

b1te sa...

Nydelig kort Cesilie! Du er utrolig flink med metallpynt*må bli flinkere selv* Takk for pakken, herlig å jobbe med! :)
Klem fra Bente