mandag 25. januar 2010

Mer av nyhetene...




...fikk en pakke med nyheter fra Cesilie, og da var ikke veien langt til scrapperommet:)


Har laget et staffelikort(takk til dere som ga meg det norske ordet) , og ja, jeg er litt hekta på denne type kort :)))


Har brukt MF ark og Bazill blingkartong.Bling fra Prima. Bildet fikk jeg hos Cesilie. Roser, pyntebær, blonde og hjertecharm fra Kort og Godt, stempler fra Norsk Stempelblad og Stempelglede. Takk for alle hyggelig kommentarer på det forrige kortet mitt, det varmer! Klem fra Bente:)

3 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Wow, fantastisk lekkert !!

Klem, Gry-Heidi :)

Stempelguri sa...

Ja, enig der, kjempe-lekkert!!! Så fine de nye silkeblondene jeg nettopp fikk inn også :D Takk for lånet..heldig den som får så fint kort!! klem, C

Hege-Annie Simonsen sa...

Oi, nok et nydelig kort fra deg! Gleder meg til selv å få tatt noen av nyhetene i nærmere øyensyn. :)
I mellomtiden har jeg fått kosa meg litt med noe av det gamle stæsjet og papiret i dag. Ha en fin kveld! :)
Klem, Hege