tirsdag 16. februar 2010

Prima Stempelglede! :) Et hjertelig kort. ♥





Vel overstått fastelavn-, morsdags- og Valentinsfeiring! 
Pga sykdom ble jeg liggende etter med Valentinskort-produksjonen i år. Det betyr at det er noen av mine venner som kan vente seg forsinkede hilsener i den anledning. Bedre sent enn aldri, i alle fall! 


I dag har jeg opplevd Prima Stempelglede gjennom å lage dette hjertelige kortet! :))
Dette helt herlige og nydelige mønsterarket er av nyhetene fra Prima Marketing Inc. Det heter "Firefly" og er fra "Flight of Fancy Collection". Perleswirlen og den lille rosa rosen på hjertet, er også fra Prima. 
Den gammelrosa og den beige blomsten, pluss pyntebærene, er fra Kort og Godt. 
Stemplene jeg har brukt er fra Stempelglede.


Nærbilde av den nydelige, rosa perleswirlen med roser. 



Siden mønsterarket er tosidig, har jeg brukt det på denne måten til dette kortet. 
Jeg har laget en innside av Bazzillkartong, i en nyanse jeg syntes passet godt til mønsterarket, etter at jeg har stemplet med stempler fra Stempelglede. Bazzillkartongen er sydd fast til mønsterarket, i bretten. Kom til å tenke på bokbinding mens jeg holdt på med dette. Dette kan jo også være en fin måte å lage et lite fotoalbum med flere sider på. :)



Her er første side av Bazzillkartongen inni kortet. 
Litt perlepynt som dekor på hjertet synes jeg ble fint.



Her er innsiden, med skrivefelt med plass til å skrive mye! :)
Zoomer du inn på bildet ved å klikke på det for å forstørre det, vil du se hvordan jeg har sydd sammen innsidene i midten/i bretten på kortet.



Baksiden av Bazzillkartongen på innsiden av kortet.



Baksiden av kortet. Her har jeg har brukt ett av mine personlige stempler med sommerfugl, noe som jo passer ekstra godt her, siden mønsterarket også har sommerfugler! :)


Ha ei riktig fin uke videre!

-Hege-


PS: Det gleder oss veldig i Forsbakk's Ting  Tang sitt Design Team å få tilbakemeldinger i form av kommentarer, så ikke vær redd for å legge igjen spor etter deg og si litt om hva du synes om våre kort og papirkreasjoner...! Med det vi lager og legger ut her, ønsker og håper vi å kanskje kunne være til inspirasjon for dere som titter innom denne bloggen!! :) Med gode kreative ønsker, til dere alle! DS.

1 kommentar:

Yvonne sa...

Wow, dette kortet var nyyyydelig! Så lekkert, og ikke mindre fint innvendig. Herlig!
Klem