onsdag 3. februar 2010

♥ Valentinskort ♥

 
Valentinsdagen 14. februar nærmer seg. Jeg har laget mitt første Valentinskort i år. Det blir nok noen til, før dagen er her. Jeg har jo noen venner å påskjønne med en aldri så liten oppmerksomhet i anledning denne dagen! :) Hvordan er det med dere der ute, pleier dere å gi bort mange kort i anledning denne dagen?..

Dette søte stempelet er fra Whiff of Joy og heter "Henry Mouse hugging heart". Jeg har fargelagt motivet med Pro Markers. Teksten er et stempel fra Ladybug and Friends. Perlene er "Opaline, rosa perler" av merket Basic Grey. Jeg har brukt to ulike hjertepuncher (en bordpunch, til de minste hjertene) fra Martha Stewart til det største og de minste hjertene. Symaskinen er brukt langs både kanten av arket til motivet og kanten på mønsterarkene. Begge mønsterarkene er fra Making Memory sin serie "Love Story".

Rosene er fra Prima. De selges i nettbutikken; i én forpakning med 8 stykk av hver av disse 3 fargene. Pyntebærene og det skjønne, prikkete båndet er fra Kort og Godt. 

Innsiden. Helt enkel. :)

Håper dere har hatt en fin dag og at kvelden pluss resten av uka også blir bra.
-Klemmer, Hege-


3 kommentarer:

Ninas Interiør sa...

Hei på deg! Så koselig å høre fra deg på bloggen min! Utrolig fine kort du lager, da!! Jeg kommer jo ikke til kvartfinalen engang..:)

Jeg har ikke for vane å lage valentinskort, eller gi det bort på den dagen, men ser jo at det blir mer og mer vanlig, så kanskje jeg må prøve meg på ett, jeg og:)

Titter innom deg siden, jeg!
Klem Nina

Stempelguri sa...

Så herlig valentin kort :) Vi skulle vært like flinke som amerikanerne å fortelle ikke bare kjæresten, men også gode venner at vi setter pris for dem, ikke sant? Kommer nok et valentin-kort her fra meg også om litt ;)
Takk for lånet!! Klem, C

b1te sa...

Dette var nydelig, men så er jeg totalt "in løøøv" når det gjelder den musa da!Sant som Cesilie sier, man skulle bli flinkere å sende Valentine kort til venner!
God helg!
Klem fra Bente