fredag 5. februar 2010

Tøff og kul gutt, blått kort

Jeg fikk laget et guttekort i dag, med dette tøffe mønsterarket; "How I Roll", fra Prima sin Rebellious Collection.
Tekststempel "Tøff og kul gutt" fra Stempelglede (stempelet brukt bak teksten er også fra Stempelglede), motivstempel fra Whiff of Joy, blomster fra Prima, pyntebær i blått fra Kort og Godt.
.
Jeg kan ellers tipse om at nyheter fra Prima nå er i nettbutikken. (Jeg har lagt min elsk på noen aldeles nyydelige, kjempelekre ark derfra!). 



Motivet er fargelagt med ProMarkers. Kantene på papirene er svertet med ulike farger Cats Eye chalk.


Et bilde for å vise bruken av 3D puter på kortet. Jeg dristet meg til å ha en blomst og pyntebær i blått som pynt, som en liten kontrast til det tøffe arket. 

Jeg fikk med meg et debattprogram på tv'n i går, om likestilling og kjønnsroller i Norge. Så, da var det heller ikke noen motforestillinger hos meg med å ta bilde av kortet med det duse, romantiske teppet mitt med rosemønster, som bakgrunn til dette guttekortet. ;)

Jeg ønsker dere alle ei riktig fin og kreativ helg!
-Hege-


2 kommentarer:

Stempelguri sa...

Kult kort!! Tøft det arket der, og ble kjempefint å kombinere med blå pyntebær mm. Jeg jobber med å få ut mere nyheter (og påfyll) som kom i dag ;)Riktig god helg, klem, Cesilie :D

Aina sa...

Kjempetøft kort i flotte farger! Likte godt papirene du har brukt. Perfekt til dette kortet :)