tirsdag 2. februar 2010

Vennskap - gavepose + bryllupskort..

 
Jeg fikk vært litt kreativ en mandagskveld. Her er en gavepose med vennskapstema. 
En slik kan godt gis bort til en venn i anledning for eksempel Valentinsdag, synes dere ikke?.. :)

 
Dette nydelige motivet er nok en gang et vintage bilde fra et vintageark designet av Gudrun Loennecken. Disse populære arkene finnes i flere utgaver/temaer og med maange flotte motiver! :)

Her er posen sett litt fra siden. Stempel fra Stempelglede. Jeg har stemplet med det to ganger; sirkelen i midten er klippet ut av det ene motivet og montert oppå  det andre med 3D puter. Blomster i beige og gammelrosa, pluss blomster i krem med beige midtparti, er fra Storyteller. Pyntebær i fargen krem og blondebånd, er fra Kort og Godt. Rosa ribbon roses. Mønsterark "Blanche" fra Melissa Frances (bak bildet). Jeg har brukt tre ulike farger Bazzill kartong. Derav er den ene av typen kraft-kartong; den er brukt på det panelet som har utstanset Martha Stewart hjertebord.

 
I åpningen har jeg laget et skrivefelt for en personlig hilsen. 
Tekststempel fra Stempelglede. Melissa Frances mønsterark "Blanche".

 
Her er gaveposen sett fra andre siden. Nok et stempel fra Stempelglede, og et fra Ladybug and Friends.
Jeg har sydd med symaskin på begge panelene, foran og bak på posen, før jeg limte posen fast. 

Nærbilde av Ladybug and Friends teksten som er stemplet på kraft-kartong. Her er rufsete kanter og også mye Distress Ink, i fargen Vintage photo (den jeg bruker desidert mest av, av distress stempelputene og distress refillene mine)! Klikk på bilder om du vil se detaljer enda bedre.

******* ♥ ♥ ♥ *******

Så, over til et bryllupskort:

Også dette er laget med stempler fra Stempelglede og Ladybug and Friends. 

Det rosa hjertet er montert oppå den brune bakgrunnen med 3D puter.

♥ ♥ ♥

Innsiden. Sommerfugl swirl-stempelet er fra Stempelglede, kant- og hjørnestemplene fra Ladybug and Friends. Jeg har brukt samme Martha Stewart punch på dette kortet som på gaveposen over.

Ha ei fin uke!
-Hege-

3 kommentarer:

Inger Marie sa...

Nydelig pose og kort:)
Ha en flott dag!
God klem

Stempelguri sa...

Åh, så masse nydelige ting!! Skikkelig kreativ mandag!! Tusen takk, klem fra Cesi

b1te sa...

Kjempefint kort og gavepose!:)Flotte farger!:)